Oferty pracy

  • 21-07-2021 Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    Miejsce pracy: Nowa Wieś Mała (woj. opolskie)

    Główne zadania:

    • obsługa klienta w punkcie sprzedaży
    • prowadzenie dokumentacji handlowej i kasowej
    • prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej
    • doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin i innych środków do produkcji rolnej

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie, preferowane rolnicze
    • potwierdzone doświadczenie zawodowe w sprzedaży środków do produkcji                                                                       
    • rolnej i/lub znajomość ich stosowania
    • znajomość obsługi komputera
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
    • preferowane zamieszkanie do 20km od miejsca pracy
    • prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie w ramach umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe 
    • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe i sprzedażowe
    • komfortowe warunki pracy 
    • pomoc w okresie adaptacji

    Forma kontaktu:

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@agroas.pl lub złożyć w Dziale Kadr. 

    W temacie wiadomości prosimy wpisać: SPRZEDAWCA/NT/06/2021

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Administrator systemów IT

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracowników na stanowisko:

    Administrator systemów IT

    Miejsce pracy:

    • Nowa Wieś Mała k/Grodkowa, woj. opolskie

    Główne zadania:

    • Wspieranie działań pracowników firmy w zakresie codziennych aktywności – HelpDesk
    • Obsługa, serwis i nadzór nad infrastrukturą i systemami IT
    • Prowadzenie dokumentacji systemów i sprzętu IT
    • Obsługa środowiska systemów Windows Client (Win 10)
    • Wykonywanie zadań administracyjnych - Windows Serwer (WinSrv 2013/2016/2019)
    • Monitorowanie bezpieczeństwa infrastruktury IT
    • Zapewnienie ciągłości działania sieci (WLAN/LAN) i lokalnych usług teleinformatycznych
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania, produktów i usług
    • Tworzenie raportów opartych o bazy danych MS SQL

    Wymagania:

    • Wykształcenie  min. średnie – technik informatyk lub min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Prawo jazdy kat. B
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Office 365 - również od strony administracyjnej)
    • Umiejętności pracy pod presją czasu, w tym w sytuacjach awaryjnych
    • Dyspozycyjność, samodzielność i odpowiedzialność
    • Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
    • Chęć do stałego uczenia się i poszerzania aktualnej wiedzy technicznej oraz samorozwoju

    Oferujemy:

    • Pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Miłą atmosferę pracy
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe
    • Niezbędne narzędzia pracy

    Forma kontaktu:

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@agroas.pl.

    W temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z dyrektorem działu IT - tel. +48 608 037 025.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Specjalista ds.marketingu (Digital Marketing)

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracowników na stanowisko:

    Specjalista ds.marketingu (Digital Marketing)

    Miejsce pracy:

    • Nowa Wieś Mała k/Grodkowa, woj. opolskie

    Główne zadania:

    • przygotowanie i nadzór nad materiałami reklamowymi i informacyjnymi
    • kreowanie i kształtowanie wizerunku firmy oraz rozwijanie relacji z klientami
    • organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych oraz spotkań i eventów
    • realizacja strategii marketingowej, wsparcie realizacji bieżących projektów
    • współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, SEO/SEM i drukarniami
    • pozyskiwanie i gromadzenie informacji oraz prowadzenie wewnętrznych badań rynkowych
    • analiza prowadzonych działań marketingowych i opracowywanie prezentacji
    • współpraca z zespołami sprzedażowymi oraz szefami produktów
    • moderowanie spotkań oraz wewnętrznych przeglądów marketingowych
    • administrowanie i współtworzenie stron internetowych (współtworzenie treści)
    • optymalizacja serwisów internetowych, koordynowanie działań (SEO/SEM/ADS)
    • współtworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii SEO
    • analiza ruchu i pozycji serwisów internetowych i mediów społecznościowych
    • kształtowanie i administracja działań w portalach społecznościowych
    • wsparcie w prowadzeniu komunikacji i kampanii promocyjnych (SMS, e-mail)
    • analiza działań konkurencji, budowanie wizerunku w kanałach on-line
    • nadzór nad poprawnością estetyczną, merytoryczną i funkcjonalną serwisów

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe (marketing, reklama lub pokrewne)
    • udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (referencje, szkolenia)
    • praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (online i offline)
    • umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych
    • znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
    • prawo jazdy kat. B
    • wysokie zdolności organizacyjne, kreatywność i zaangażowanie w pracy
    • dyspozycyjność, samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
    • brak lęku przed wystąpieniami publicznymi
    • wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

    Oferujemy:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe
    • elastyczny czas i formę pracy
    • niezbędne narzędzia pracy
    • system szkoleń wewnętrzych i zewnętrznych

    Forma kontaktu:

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@agroas.pl.

    W temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z dyrektorem ds.marketingu - tel. +48 608 037 025.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Serwisant maszyn rolniczych (Nowa Wieś Mała / Ziemiełowice / Tworzyjanów / Gołaczów)

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracowników na stanowisko:

    Serwisant maszyn rolniczych

    Miejsce pracy:

    • Nowa Wieś Mała k/Grodkowa, woj. opolskie
    • Ziemiełowice k/Namysłowa, woj. opolskie
    • Tworzyjanów k/Świdnicy, woj. dolnośląskie
    • Gołaczów k/Chojnowa, woj. dolnośląskie

    Główne zadania:

    • naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna maszyn rolniczych;
    • uruchamianie maszyn u Klienta wraz z niezbędnym szkoleniem z obsługi;
    • weryfikacja maszyn rolniczych pod kątem potencjalnej naprawy po sezonie;
    • doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie prawidłowej eksploatacji maszyny;
    • utrzymanie porządku na powierzonym stanowisku pracy.

    Wymagania:

    • doświadczenie w pracy na stanowisku mechanik/elektromechanik,         
    • umiejętność organizacji czasu pracy,
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • prawo jazdy kat. B,
    • mile widziane doświadczenie w tematyce napraw maszyn rolniczych.

    Oferujemy:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
    • możliwość rozwoju zawodowego opartego na solidnych fundamentach;
    • interesujące warunki finansowe wraz dodatkami pracowniczymi;
    • specjalistyczne szkolenia serwisowe podnoszące wartość pracownika;
    • profesjonalne narzędzia do wykonywania pracy;
    • niezbędną pomoc w okresie adaptacji.

    Forma kontaktu:

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@agroas.pl lub złożyć w Dziale Kadr. 

    W temacie wiadomości prosimy wpisać: SMR/04/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    Miejsce pracy: Bąków (woj. opolskie)

    Główne zadania:

    • obsługa klienta w punkcie sprzedaży
    • prowadzenie dokumentacji handlowej i kasowej
    • prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej
    • doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin i innych środków do produkcji rolnej

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie, preferowane rolnicze
    • potwierdzone doświadczenie zawodowe w sprzedaży środków do produkcji                                                                       
    • rolnej i/lub znajomość ich stosowania
    • znajomość obsługi komputera
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
    • preferowane zamieszkanie do 20km od miejsca pracy
    • prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie w ramach umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe 
    • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe i sprzedażowe
    • komfortowe warunki pracy 
    • pomoc w okresie adaptacji

    Forma kontaktu:

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać na adres e-mail rekrutacja@agroas.pl lub złożyć w Dziale Kadr. 

    W temacie wiadomości prosimy wpisać: SPRZEDAWCA/BT/04/2021

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Serwisant ogumienia

    AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Serwisant ogumienia

    Miejsce pracy: Nowa Wieś Mała, woj. opolskie

    główne zadania:

    • wymiana i naprawa gwarancyjna ogumienia
    • bieżąca obsługa klienta w zakresie drobnych napraw
    • utrzymanie porządku na powierzonym stanowisku pracy i warsztacie

    wymagania:

    • doświadczenie w pracy na stanowisku serwisant ogumienia/mechanik                                                
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność

    oferujemy:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie w ramach umowę o pracę
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • narzędzia do wykonywania pracy
    • pomoc w okresie adaptacji

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Przedstawiciel handlowy w dziale części rolniczych

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Przedstawiciel handlowy w dziale części rolniczych

    Miejsce pracy: woj. dolnośląskie / lubuskie

    GŁÓWNE ZADANIA:

    • obsługa klientów w terenie lub stacjonarnie
    • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi
    • doradztwo w zakresie stosowania części zamiennych
    • prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej

    WYMAGANIA:               

    • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane): rolnictwo/mechanizacja 
    • orientacja w temacie sprzedaży części do maszyn rolniczych
    • prawo jazdy kat. B
    • znajomość obsługi komputera
    • umiejętność organizacji czasu pracy, dyspozycyjność
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność 

    OFERUJEMY:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie                 
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • atrakcyjne warunki finansowe
    • szkolenia produktowe i sprzedażowe
    • narzędzia niezbędne do realizacji zadań

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Serwisant maszyn rolniczych

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Serwisant maszyn rolniczych

    Miejsce pracy: Gołaczów, woj. dolnośląskie

    GŁÓWNE ZADANIA:

    • Naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna maszyn rolniczych
    • Uruchomienia maszyn u klienta – udzielanie instruktażu stanowiskowego w zakresie prawidłowej eksploatacji
    • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
    • Weryfikacja maszyn rolniczych pod katem potencjalnej naprawy po sezonie
    • Przygotowanie oferty po weryfikacji maszyny
    • Doradztwo techniczne w zakresie prawidłowej eksploatacji maszyny
    • Bieżąca obsługa klienta w zakresie doradztwa technicznego
    • Wykonywanie wizji lokalnych przed przygotowaniem oferty
    • Bieżące załatwianie reklamacji ze strony klienta
    • Utrzymanie porządku na powierzonym stanowisku pracy i warsztacie

    WYMAGANIA:

    • doświadczenie na ww stanowisku                                                   
    • prawo jazdy kat. B
    • umiejętność organizacji czasu pracy, dyspozycyjność
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność

    OFERUJEMY:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie w ramach umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe  
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia produktowe
    • komfortowe warunki pracy  
    • pomoc w okresie adaptacji

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Sprzedawca środków do produkcji rolnej

    Miejsce pracy: Strzegom, woj.dolnośląskie

    GŁÓWNE ZADANIA:

    • obsługa klienta w punkcie sprzedaży
    • prowadzenie dokumentacji handlowej i kasowej
    • prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej
    • doradztwo agrotechniczne

    WYMAGANIA:

    • wykształcenie min. średnie, preferowane rolnicze
    • potwierdzone doświadczenie zawodowe w sprzedaży środków do produkcji rolnej i/lub znajomość branży rolniczej   
    • prawo jazdy kat. B
    • znajomość obsługi komputera
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność

    OFERUJEMY:

    • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • zatrudnienie w ramach umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe  
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia produktowe
    • komfortowe warunki pracy  
    • pomoc w okresie adaptacji

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Demonstrator maszyn rolniczych / Expert ds. Claas Easy

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Demonstrator maszyn rolniczych

    Miejsce pracy: woj. dolnośląskie i opolskie

    GŁÓWNE ZADANIA:       

    • prezentowanie maszyn rolniczych w warunkach polowych
    • posiadanie niezbędnej wiedzy na temat urządzeń precyzyjnego rolnictwa
    • praktyczne prezentowanie produktów precyzyjnego rolnictwa
    • szkolenie klientów z zakresu obsługi i użytkowania maszyn rolniczych
    • szkolenie klientów z zakresu obsługi i użytkowania produktów precyzyjnego rolnictwa
    • prowadzenie szkoleń indywidualnych i zbiorowych dla klientów

    WYMAGANIA:

    • wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki): mechaniczne / rolnicze lub inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym i znajomością branży rolniczej
    • prawo jazdy kat. B
    • znajomość obsługi komputera
    • umiejętność organizacji czasu pracy, dyspozycyjność
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność

    OFERUJEMY:

    • pracę w dużej, stabilnej i nowoczesnej firmie,
    • pomoc i wsparcie dla początkujących przez okres co najmniej pół roku,
    • szkolenia produktowe u producentów maszyn rolniczych i dostawców rozłożone w terminie 1 roku,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • wszystkie niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
    • atrakcyjne warunki finansowe w tym premie miesięczne i roczne

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Przedstawiciel handlowy w dziale maszyn rolniczych

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Przedstawiciel handlowy w dziale maszyn rolniczych

    Miejsce pracy: woj. dolnośląskie i opolskie

    GŁÓWNE ZADANIA:         

    • obsługa naszych stałych klientów w terenie w zakresie sprzedaży nowych maszyn
    • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi
    • doradztwo w zakresie użytkowania maszyn rolniczych  
    • prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej

    WYMAGANIA:

    • wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki): mechaniczne / rolnicze lub inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym i znajomością branży rolniczej
    • znajomość obsługi komputera
    • prawo jazdy kat. B
    • umiejętność organizacji czasu pracy, dyspozycyjność
    • samodzielność i odpowiedzialność
    • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność

    OFERUJEMY:

    • pracę w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
    • pomoc i wsparcie dla początkujących przez okres co najmniej kilku miesięcy
    • szkolenia produktowe i sprzedażowe wewnętrzne oraz zewnętrzne u producentów maszyn i dostawców rozłożone w terminie 2 lat
    • narzędzia niezbędne do realizacji zadań: samochód służbowy, laptop, tablet, telefon, cenniki, książki produktowe, materiały szkoleniowe
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • atrakcyjne warunki finansowe w tym premie miesięczne i roczne
    • zarobki nawet do 7.000 zł netto miesięcznie uzależnione od wyników pracy

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj

  • 21-07-2021 Przedstawiciel handlowy działu agronomicznego

    Firma AGROAS sp. z o.o. sp. k. poszukuje pracownika na stanowisko:

    Przedstawiciel handlowy

    SPECJALISTA ds. SPRZEDAŻY ŚRODKÓW DO PRODUKCJI ROLNEJ I HANDLU ZBOŻAMI

    Miejsce pracy: woj. opolskie, woj. dolnośląskie

    GŁÓWNE ZADANIA

    • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,
    • Prowadzenie bieżącej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.

    WYMAGANIA

    • Preferowane wykształcenie wyższe: rolnictwo lub kierunki przyrodniczo-techniczne (akceptowane wykształcenie średnie, poparte 2-letnim doświadczeniem w handlu),
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Znajomość obsługi komputera, 
    • umiejętność organizacji czasu pracy, dyspozycyjność, 
    • Samodzielność i odpowiedzialność, 
    • Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność. 

    OFERUJEMY

    • Pracę w nowoczesnej, stabilnej i w 100% polskiej firmie,
    • Szkolenia produktowe i sprzedażowe, 
    • Atrakcyjne warunki finansowe, 
    • Możliwość rozwoju zawodowego, 
    • Narzędzia niezbędne do realizacji zadań: samochód służbowy, komputer, telefon.

    Forma kontaktu: CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, prosimy o przesyłanie na adres e-mail: rekrutacja@agroas.pl lub pocztą na adres firmy. W temacie wiadomości lub na kopercie prosimy wpisać: SO/CS/01/21

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych niezbędna w procesie rekrutacji POBIERZ

    aplikuj