Informacje bieżące

Serwis maszyn rolniczych
12.07 2017

Przeglądy końca gwarancji CLAAS

 

W ofercie firmy Claas pojawiła się nowa usługa posprzedażowa. Jest nią program „Przeglądy końca gwarancji”. Zbliżający się termin końca gwarancji jest bardzo dobrym momentem żeby sprawdzić stan techniczny maszyny.

       W codziennej eksploatacji niektóre nieprawidłowości zostają niezauważone, a z biegiem czasu operator uznaje je za normę. Dlatego przeprowadzenie przeglądu przez wyspecjalizowany serwis umożliwia taką kontrolę i przynosi korzyść zarówno dla użytkownika maszyny jak i serwisu ponieważ sprawdzając stan techniczny możemy na bieżąco usunąć ewentualne awarie i minimalizujemy tym samy ryzyko ich powstania po upływie okresu gwarancyjnego – zauważa Krzysztof Burdziuk, szef serwisu Claas i przekonuje, że usługa nie jest droga, a oprócz niej użytkownikowi zostanie przy okazji zaproponowana na przykład dodatkowa ochrona maszyny MaxiCare.

    MaxiCare to odpłatne przedłużenie gwarancji na dodatkowy okres do 4 lat, a koszt dopłaty zależy od indywidualnych ustaleń: rodzaju i modelu maszyny której ma dotyczyć, okresu przedłużenia gwarancji oraz deklarowanej ilości godzin pracy w roku.

   Korzyści dla użytkownika z dokonania „Przeglądu końca gwarancji” to potwierdzenie dobrego stanu maszyny w przypadku braku zastrzeżeń serwisu, możliwość wczesnej reakcji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, lepsze zaplanowanie dalszej drobiazgowej kontroli lub terminu naprawy oraz możliwość usunięcia nieprawidłowości w ramach gwarancji. Nierzadko zdarza się, że użytkownik zapomina o zgłoszeniu usterki w okresie gwarancyjnym, przez co później mogą być problemy z jej uwzględnieniem i powstają zbędne dyskusje między użytkownikiem a serwisem.

   Oferta jest dedykowana dla ciągników, kombajnów, ładowarek teleskopowych oraz sieczkarni samojezdnych. Zakres przeglądu obejmuje kontrolę: systemów elektronicznych i elektrycznych, układu hamulcowego hydraulicznego i kierowniczego, zawieszenia przedniej osi, silnika, przekładni jazdy, WOM i kabiny. 

 

 

Zmiany w Maxi Care

W celu zwiększenia atrakcyjności i umożliwienia większej elastyczności reagowania na potrzeby klientów od dnia 1 kwietnia 2017 CLAAS Polska wprowadził zmiany dotyczące usługi Maxi Care. Najważniejsze z nich to:

- rozszerzenie możliwości zawierania usługi Maxi Care z 6 do 11 miesięcy od przekazania/uruchomienia maszyny

- wprowadzenie nowego Maxi Care bez udziału własnego oraz zmiana istniejących, tzn. od 1 kwietnia klient będzie mógł wybrać umowę bez wkładu własnego, z niskim wkładem własnym (1000 zł) oraz wysokim wkładem własnym (3500 zł)

- rozszerzenie oferty na prasy

- zwiększenie maksymalnej liczby roboczogodzin w ramach umowy


Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z działem serwisu naszej firmy (Łukasz Erazmus tel kom +48 602 654 686)

 

 

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.